Меню сайту
Корисні посилання
Наше опитування
Какую музыку Вы слушаете?
Всього відповідей: 215
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Сьогодення

На 01.09. 2016 року в школі наявно: 43 кабінети, з них 27 класних кімнат (13 – 1-4 класи, 14 – 5-11 класи), 1 – кабінет фізики, 1 – хімії, 2 – інформатики, 3 – майстерні, 2 – фізкультурні зали, 1 – актова зала, 1 – бібліотека, 1– кабінет музики, 1 – мультимедійний кабінет, 1 – кабінет психолога, 1 – кабінет логопеда, 1 – кабінет соціального педагога. У навчальному закладі обладнано 21 робоче місце з комп’ютером, усі комп’ютери підключені до Інтернету.

На 01.09. 2016 року в ЗОШ І-ІІІ ст. № 1 навчається 715 дітей: 1-4 класи (13 класів) – 356 учнів; 5-9 класи (12 класів) – 304 учнів; 10-11 класи (2 класи) – 52 учнів.

Режим роботи закладу п'ятиденний, заняття проводяться в одну зміну. Тривалість уроків і перерв відповідає денному режиму школи:
1 класи2-4 класи5-11 класи
18.00 – 8.358.00 – 8.408.00 – 8.45
перерва151510
28.50 – 9.258.55 – 9.358.55 – 9.40
перерва402020
310.05 – 10.409.55 – 10.3510.00 – 10.45
перерва152020
410.55 – 11.3010.55 – 11.3511.05 - 11.50
перерва151510
511.45 – 12.2011.50 – 12.3012.00 – 12.45
перерва10
612.55 – 13.40
перерва10
713.50 – 14.35

Мова навчання — російська.

Поглиблено вивчаються: 1-А, 2-Б, 3-В, 4-Б, 5-А, 6-А, 7-Б, 8-А, 9-А класи – іноземні мови; 9-Б (ІІ рік) – українська мова.

Навчальні плани 10-11 класів реалізують зміст освіти на профільному рівні: 10-А, 11-А класи – двопрофільні: профіль іноземної філології; історичний профіль. На поглибленому рівні вивчаються англійська та французька мови, література (інтегрований курс) (профіль іноземної філології); історія України й Всесвітня історія (історичний профіль).

Діяльність навчального закладу забезпечують 74 працівники, з них 17 – молодший обслуговуючий персонал: 1 – заступник директора з господарчої роботи, 1 – секретар, 3 – сторожі, 1 – гардеробниця, 2 – робітники з обслуговування приміщень, 1 – двірник, 8 – прибиральниць.

Навчальний процес у закладі забезпечують 57 досвідчених, творчих учителів:

Діяльність школи спрямована на створення максимально сприятливих умов для розвитку здібностей кожного учня, формування духовно багатої, вільної, фізично здорової, творчої компетентної особистості, яка володіє базовими основами наук, має можливість свідомо обирати профіль освіти та здатна адаптуватися до умов сучасного життя, а також на реалізацію завдань науково-методичної теми, формування акмеологічного середовища, оптимізацію освітньо-виховного процесу, модернізацію сучасного компетентнісно-орієнтованого уроку, роботу з обдарованими учнями, роботу з дітьми з особливими освітніми потребами, удосконалення матеріально-технічної бази школи тощо. Робота з вищезазначених напрямів має позитивні результати. Так, у 2015-2016 н.р. за результатами міських предметних олімпіад серед загальноосвітніх шкіл міста ЗОШ І-ІІІ ст. №1 посілапочесне ІІмісце (усього 31 призове місце).

Два учні стали призерами предметних олімпіад з інформатики та історії в ІІІ (обласному) етапі.

З метою створення умов для самореалізації особистості відповідно до її здібностей та інтересів учні школи залучаються до участі врізноманітнихконкурсах учнівської творчості (конкурси малюнків, літературної творчості, дослідницько-пошукові, художньої самодіяльності тощо). За результатами участі школярі щороку посідають призові місця на міському та обласному етапах, стають лауреатами Міжнародних і Всеукраїнських конкурсів.

Так, у 2015-2016 н.р. школа має призерів міських конкурсів учнівської творчості (26 учнів) та обласних (13 учнів). Два учні стали переможцями Всеукраїнських конкурсів.

Школярі щорічно беруть активну участь у Всеукраїнських інтелектуальних конкурсах «Колосок», «Геліантус», «Левеня», «Кенгуру»,«Бобер», «Гринвіч», «Галлус», «Соняшник», «Орлятко». Так, у 2015-2016 н.р. маємо: «Колосок» - 163 учасники, «Кенгуру» - 153, «Бобер» - 22, «Грінвіч» - 92, «Галлус» - 61, «Соняшник» - 71, «Орлятко» - 14, «Геліантус» - 12 учнів, «Pazzle» - 26.

Під керівництвом учителів фізичного виховання учні також демонструють високі результати в міських конкурсах з різних видів спорту. Так, за результатами змагань у 2015-2016 н.р. школа має призові місця на міській спартакіаді школярів та в конкурсах різних рівнів: баскетбол (дівчата) – І місце, Всеукраїнський фестиваль «Нащадки козацької слави» (міський етап) – ІІІ місце, волейбол (хлопці) – ІІІ місце, футбол (хлопці) – І місце. За результатами змагань школа посіла почесне І місце в 71-ій міській спартакіаді серед шкіл міста в лізі «В».

Традиційно двічі на навчальний рік (у грудні й травні) у ЗОШ №1проводиться свято вшанування учнів-переможців інтелектуальних змагань, творчих конкурсів, спортивних змагань, фестивалів, турнірів тощо, на яких вітають учнів-переможців та вчителів, які їх підготували.

У школі налагоджено систему роботи щодо попередження бездоглядності та правопорушень, профілактики тютюнокуріння, наркоманії, СНІДу тощо. Щокварталу поновлюється банк даних (ВШО) дітей з девіантною поведінкою й сімей, що потрапили в складні життєві умови. Організовано роботу Ради профілактики правопорушень,співпрацю з ССД, ЦСССДМ, ВКПСД.

З метою розвитку учнівського самоврядування, демократизації управління школою починаючи з 2005 року у школі проходять вибори президента учнівського самоврядування. Протягом року органами учнівського самоврядування організовується та проводиться ряд заходів: благодійні акції, спортивні змагання, конкурси учнівської творчості, загальношкільне змагання між 1-11 класами, у ході якого враховується якість участі класів у шкільних заходах.10 – ий рік поспіль у ЗОШ №1 видається шкільна газета «Спичка», яка вже всьоме стає лауреатом Міжнародного конкурсу шкільних медіа.

Пріоритетним напрямом виховної діяльності останні три роки єпатріотичне виховання. У рамках реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді в школі впроваджується система заходів щодо формування національної свідомості учнів, виховання активного, свідомого громадянина-патріота з високоморальними духовними цінностями: загальношкільні лінійки, уроки мужності, тематичні зустрічі з учасниками АТО, «дітьми-війни», воїнами-афганцями, ліквідаторами наслідків аварії на ЧАЕС, народні свята, тематичні виставки, майстер-класи, благодійні ярмарки, акції, екскурсії тощо.

З метою художньо-естетичного виховання учнівської молоді, виявлення та розвитку їх творчих здібностей, створення умов для самореалізації щорокув навчальному закладі проводиться фестиваль дитячої творчості «Крок до зірок». У заході беруть участь усі класні колективи школи з першого по одинадцятий клас.

У навчальному закладі сформовані й працюють шкільні об’єднання ЮІР і ДЮП.Р. Команда ЮІР щороку бере участь у міських змаганнях, де сьомий рік поспіль посідає призові місця.

У школі велике значення приділяється роботі з дітьми з особливими освітніми потребами. Так, у поточному навчальному році в ЗОШ №1 за індивідуальною формою навчається 14 учнів. У школі створені умови для соціалізації дітей: їх запрошують на виховні години в класні колективи, свята, допомагають знайти друзів серед школярів. Психолог консультує батьків та вчителів з питань організації навчально-виховного процесу, зважаючи на психологічні особливості кожної дитини.

З лютого 2016 року в шести початкових класах ЗОШ № 1 упроваджується методологія «Кола друзів», яка розроблена англійським психологом Коліном Ньютоном. Дана методика забезпечує залучення до колективу кожної дитини (фокусної дитини) будь-якого віку, яка стикається з труднощами в школі через індивідуальні особливості розвитку, особисту кризу чи проблемну поведінку. Особливо актуальним впровадження цієї методики є для дітей з особливими потребами та для дітей із сімей ВПО. Для роботи за методикою, вчителі відвідали ряд семінарів та тренінгових занять в Харкові, Ірпені, Бердянську, вивчили досвід вітчизняних та зарубіжних колег.

Як результат упровадження інноваційної методики “Кола друзів”:

  • Створений широкий діапазон можливостей знаходити друзів у самому колі чи поза ним.
  • Діти краще розуміють свої власні почуття та емоції інших людей.
  • Посилено відчуття контролю за власною поведінкою дитини в різних ситуаціях.

Створена команда підтримки, яка ефективно працює із вразливими чи проблемними членами шкільної громади.

У 2015-2016 н.р. у рамках Всеукраїнського проекту «Створення інклюзивного безпечного середовища в навчальних закладах і громадах» за підтримки ВФ «Крок за кроком» школою було розроблено проект «Шкільне мобільне Антикафе. Змістовне дозвілля – кожному члену громади». Проект передбачає створення в школі Антикафе як нового формату дозвіллєвого простору соціального спрямування, головною особливістю якого є доступність для всіх членів нашої громади. Проект планується реалізувати до грудня 2016 року.

На реалізацію проекту Всеукраїнським фондом «Крок за кроком» поступово надходять кошти в розмірі 55 тис.грн. На даний час проводяться роботи по облаштуванню приміщення Антикафе, для чого вже придбані: меблі (круглий стіл, пуфи, полки, фліпчарт, дошка магнітно-крейдова), технічні засоби (3 ноутбуки, проектор, 2 принтери (кольоровий, чорно-білий)), килим. Планується придбання настільних ігор.

Педагоги школи постійно перебувають у творчому пошуку, спрямовують свою діяльність на підвищення професійної майстерності. У системі науково-методичної роботи відповідно до її структури велика увага приділяється груповій та індивідуальній формам роботи. Однією з найефективніших форм роботи є методичні об’єднання.

У школі працює п’ять методичних об’єднань учителів: суспільно-гуманітарних дисциплін (керівник Тунда Т.А.), іноземних мов (керівник Саламатіна І.О.), природничо-математичних наук (керівник Марченко В.В.), початкових класів (керівник Стекачова А.О.), учителів фізичного виховання, образотворчого мистецтва, музики й праці (керівник Шестопал О.А. ).

Слід зазначити, що всі керівники методичних об’єднань плідно працюють протягом року. Систематично, 5 разів на рік, за планом, проводяться засідання вчителів методичних об’єднань, на яких розглядаються актуальні питання з проблемної теми, обговорюються шляхи їх реалізації, вивчається передовий педагогічний досвід з проблеми тощо.

Усі вчителі школи беруть активну участь у роботі над реалізацією науково-методичної теми міста й школи, удосконалюючи свою педагогічну майстерність. Усі педагоги працюють над індивідуальними методичними темами самоосвітньої діяльності, які обрано залежно від рівня педагогічної майстерності, інтересів педагогів відповідно до науково-методичної теми міста й школи.

Також з метою реалізації науково-методичної теми, удосконалення педагогічної майстерності вчителів забезпечено роботу загальношкільних методичних осередків: динамічної творчої групи «Формуємо творчу особистість» (керівник Тімченко О.І.), Салону педагогічних ідей «Модернізація сучасного компетентнісно-орієнтованого уроку» (керівник учитель початкових класів Попова Н.А.), творчої групи «Формула успіху» (керівник учитель початкових класів Стекачова А.М), творчої групи «Медіаосвіта. Основи медіаграмотності» (керівник учитель англійської мови Бондаренко Ю.Ю.), творчої групи «Реалізація Концепції національно-патріотичного виховання в освітньому процесі» (керівник Гетало С.В.). Заслуговує на увагу й те, що членами творчих груп є як учителі вищої категорії («Методисти» та «Старші вчителі»), так і спеціалісти й учителі І, ІІ кваліфікаційних категорій, що створює умови для професійного зростання всіх членів педколективу.

Методичній підготовці педагогічних працівників сприяють такожтрадиційні масові форми методичної роботи: педагогічні ради,психолого-педагогічні консиліуми, семінари тощо, якінадають важливу й актуальну інформацію з питань педагогічної теорії й практики, з проблемних питань науково-методичної теми.

Розвитку творчого потенціалу педагогічного колективу й кожного вчителя зокрема також сприяє й атестація педпрацівників. Учителі закладу як підтверджують, так і активно підвищують свої кваліфікаційні категорії. Так, у 2015-2016 н.р. пройшли атестацію 14 учителів школи, серед яких семеро педагогів: підтвердили, а ще семеро підвищили кваліфікаційні категорії.

Учителі школи щорічно беруть участь у конкурсі «Учитель року», де демонструють високі результати: перемоги на міському рівні й призові місця на обласному.

Щорічно вчителі закладу беруть активну участь у обласній виставці «Освіта Запорізького краю», у Міжнародній науково-практичній конференції «Неперервна освіта нового сторіччя: досягнення та перспективи», міських фестивалях, семінарах тощо.

Педагоги активно популяризують власний педагогічний досвід у фахових періодичних виданнях та на педагогічних інтернет-ресурсах. Школа має сім дипломів за узагальнення та популяризацію досвіду вчителями закладу від педагогічного видавництва «Плеяда». А у 2015-2016 н.р. на педагогічних інтернет-ресурсах опубліковано 113 робіт – 28-ма педагогами.

Методична робота школи спрямована на підвищення педагогічної майстерності працівників, упровадження інноваційних технологій у методичну роботу. З цією метою продовжено застосування технології «Портфоліо вчителя» (за рішенням педради № 3 від 12.03.08 р.), яка дозволяє відслідковувати результати, досягнуті вчителями в різних видах діяльності: навчальній, творчій, методичній, дослідницькій тощо; допомагає прослідкувати творчий і професійний розвиток педагога, сприяє вдосконаленню, підвищенню педагогічної майстерності вчителя. Кожен учитель закладу систематично поповнює «Портфоліо» «власними досягненнями», матеріалами, документами, які відображають результати їх педагогічної діяльності.

У школі восьмий рік поспіль проводиться щорічний конкурс «Сучасний урок – урок розвитку компетентної особистості», у якому беруть участь майже всі педагоги закладу. Переможці конкурсу (1-2 місця) входять до складу журі в наступному році.

З 2007 – 2008 навчального року традиційно за результатами роботи в навчальному році членами педагогічного колективу обираються кращі вчителі школи у номінаціях:

  • «Кришталевий пролісок» (за перші професійні досягнення молодого педагога);
  • «Жовта ромашка» (за ініціативність та активну життєву позицію);
  • «Біла лілея» (за ефективну освітянську діяльність щодо формування ключових компетентностей учнів на уроках);
  • «Золота троянда» (за найвищу професійну педагогічну майстерність у впровадженні інноваційних освітніх технологій та проектів);
  • «Пурпурова квітка» (за доброту, чуйність, повагу до учнів, батьків);
  • «Гірський едельвейс» (за успішну роботу з обдарованими учнями, перемоги вихованців в учнівських олімпіадах, конкурсах);
  • «Срібний нарцис» (за високу особисту культуру, інтелігентність і сучасність);
  • «Блакитний барвінок» (кращий класний керівник).

Імена переможців заносяться до Почесної книги школи.

Щорічно на підсумковому методичному заході відбувається нагородження й вшанування учителів школи: переможців конкурсу «Сучасний урок – урок розвитку компетентної особистості», кращихучителів школи у номінаціях, переможців міських конкурсів і фестивалів педагогічної майстерності тощо.

Отже, у ЗОШ І-ІІІ ст. №1 створюються сприятливі умови для формування духовно багатої, вільної, фізично здорової, творчої компетентної учнівської особистості, яка володіє базовими основами наук та здатна адаптуватися до умов сучасного життя; та для підвищення фахової майстерності педагогів школи.

На сучасному етапі міська влада, батьківська громадськість, адміністрація школи приділяють значну увагу покращенню матеріально-технічної бази школи. Але поряд із цим існують першочергові проблеми, пов’язані з ремонтом будівлі школи та енергозбереженням, а саме:

  1. капітальний ремонт електричної мережі (700 м) та ремонт електрощитових;
  2. капітальний ремонт зовнішньої каналізації (360 м);
  3. капітальний ремонт м’якої покрівлі (500 м2);
  4. капітальний ремонт двох спортивних залів;
  5. реконструкція тиру під малий спортивний зал;
  6. заміна вікон на склопластикові (175 штук) ;
  7. облаштування пандусу (1 штука);
  8. утеплення фасаду будівлі (100%);
  9. утеплення покрівлі з використанням енергозберігаючих технологій;
  10. установлення відеоспостереження в школі;
  11. обмеження проїзду автотранспорту на територію школи та на вулиці Італійській (установлення «лежачого поліцейського»);
  12. внутрішньодворове освітлення;
  13. заміна внутрішніх та зовнішніх дверей школи;
  14. заміна внутрішньодворового покриття.

У цьому році наша школа увійшла до програми міжнародного розвитку GIZ. Німецькі спеціалісти оглянули школу з метою створення проектної документації. У рамках цього проекту планується виконання пунктів 1,3,6,8,9.

Вхід
Вітаємо Вас Гість
Пошук
Захист прав дітей
Національна гаряча лінія Національна дитяча гаряча лінія
Наша
сторінка у
facebook
Календар
«  Серпень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів

Copyright MyCorp © 2018