☎ (06153) 7-25-21
☛ вул. Італійська, 83, м. Бердянськ, 71100
Календар
«  Липень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Міський фестиваль ораторського мистецтва

ПОЛОЖЕННЯ
Міського фестивалю ораторського мистецтва англійською мовою

Міський фестиваль ораторського мистецтва відповідає запитам гуманізації й риторизації освіти, зумовленими специфікою сучасного інформаційного суспільства – потреба в людях, які вміють швидко сприймати мовлення в усіх його видах; будувати комунікативні зв'язки; бути толерантними, самостійними, ініціативними, інтелектуально розвиненими, здатними сприймати зміни, що відбуваються, і приймати відповідні риторичні рішення; створювати монолог, уміло вести діалог, управляти системою мовленнєвих комунікацій в межах своєї компетенції.
 
1. Провідні завдання Фестивалю
1.1. Фестиваль ораторського мистецтва проводиться з метою:
-     виявлення талановитих і обдарованих дітей в жанрі ораторського мистецтва;
-     формування риторичної особистості, що має стабільний комунікативний потенціал;
-     виховання підростаючого покоління засобами мистецтва художнього слова;
-     залучення фахівців до творчої співпраці з талановитими дітьми, надання їм професійної допомоги;
-     підвищення мотивації до вивчення англійської мови.
 
1.2. Зміст програми Фестивалю:
-          Номінація «What is language?» для учнів 9-11 класів.
 
1.3. Учасники:
-          учні 9-11-х класів.
 
1.4. Загальне керівництво підготовкою і проведенням Фестивалю ораторського мистецтва здійснює відділ освіти виконавчого комітету Бердянської міської ради
 
2. Зміст номінації «What is language?»
Шкільна риторична освіта націлена на вдосконалення комунікативної особистості майбутнього фахівця. Сучасна людина живе в умовах колосальних мовленнєвих навантажень. Володіння мовленням як інструментом управління й організації професійної діяльності – прямий шлях до досягнення успіху людини в його мікро- і макросоціумі. Благоустрій життя людини-професіонала через організацію його мовленнєвих вчинків передбачає лінгвориторичну діяльність, яка сприяє підвищенню грамотності, коректності й ефективності мовлення, акторської майстерності й психологічної саморегуляції.
 
2.1. Підготовлений публічний виступ на одну із запропонованих тем
Орієнтовні теми виступів
  • Those who know nothing of foreign languages, knows nothing of their own.
  • Language is the dress of thought.
  • The more languages you know, the more you are a person.
  • Knowledge of languages is the main door to wisdom.
  • Language is the road map of a culture. 
  • The English language is simply not logical. It is strong, free, and beautiful.
  • You can never understand one language until you understand at least two.
  • To have another language is to possess a second soul.
  • A different language is a different vision of life.
  • Who knows the language is at home everywhere.
  • A foreign language is more easily learned in the kitchen than at school.
  • In language there is life, in language there is death.
  • Language is the key to the heart of people.
  • Language is the means of getting an idea from my brain into yours without surgery.
  • Every language is a temple, in which the soul of those who speak it is enshrined.
  • Perhaps of all the creations of man, language is the most astonishing.
  • Language is the spiritual exhalation of the nation.
  • Language is the most massive and inclusive art we know, a mountainous and anonymous work of unconscious generation.
  • Language embodies the intellectual wealth of the people who use it.
  • Language exerts hidden power, like a moon on the tides.
 
2.2. Непідготовлений публічний міні-виступ (риторичний експромт)     припускає відповіді на питання аудиторії.
 
2.3. Умови Фестивалю:
 
2.3.1. Тривалість підготовленого публічного виступу – до 5 хвилини.
          Тривалість непідготовленого публічного виступу – 0,5 хвилини.
 
2.3.2. При оцінюванні підготовлених виступів журі враховує:
-     рівень компетентності й ерудиції в обраній для виступу проблемі;
-     комунікативну спрямованість, вимову (звуки, інтонацію, темп мовлення), лексичний запас та граматичну правильність;
-     реакцію слухачів на обізнаність учасника фестивалю щодо теми виступу;
-     уміння користуватися засобами художньої зображальності, які прикрашають думку і слово;
-     уміння уникати використання мовленнєвих шаблонів, вишукувати оригінальні ідеї й адекватну форму їх вираження;
-     рівень володіння невербальною комунікацією;
-     використання техніки драматизації виступу;
-     артистизм і власна риторична харизма;
-     володіння етикою оратора.
 
2.3.3. При оцінюванні непідготовленого виступу журі враховує:
-          наявність творчої індивідуальності й оригінальності;
-          рівень власної мовленнєвої культури;
-          уміння без підготовки вести розгорнутий монолог;
-          знання структури мовленнєвої ситуації;
-          прийоми встановлення контакту з аудиторією.
 
3. Нагородження переможців фестивалю
3.1. Журі обирає:
-          Абсолютного переможця (Гран-прі фестивалю);
-          Лауреатів фестивалю.
 
3.2. Присуджує І, ІІ, ІІІ місця.
Журі залишає за собою право не присуджувати будь-яку із заявлених нагород, або збільшувати кількість тих, хто отримуватиме будь-яку (окрім Гран-прі) з зазначених нагород до 2-х осіб.
Додаток 1
 
ОРГКОМІТЕТ
 
  1. Лазуренко Н.О.   – начальник відділу освіти
  2. Скиртач Н.В.       – завідувач методичного кабінету міськво
  3. Кондратюк Н.П.      -  директор БСШ № 16
 
 
 
 
Додаток 2
 
СКЛАД ЖУРІ (ЗОШ )
  1. Олейнікова О.Г., БСШ № 16
  2. Коробова О.О. БСШ № 16
  3. Борисова Н.П., ЗОШ №11
  4. Голубова Л.М., БМЛ
  5. Третяк С.С., БМЛ
  6. Антоненко Л.В., гімназія №1
  7. Писанець О.М., ЗОШ № 13
 
 
 
 
Додаток 3
 
ЗАЯВКА НА УЧАСТЬ
 
ПІП учасника  
Назва обраного тематичного блоку  
Назва виступу  
Назва навчального закладу  
Адреса навчального закладу  
Клас учасника  
ПІП учителя учасника  
Контактний телефон  
E-mail