Календар
« Листопад 2024 » | ||||||
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Творчий конкурс
Положення про творчий конкурс
1. Загальні положення1.1. Міський конкурс (далі конкурс) організовується Відділом освіти виконавчого комітету Бердянської міської ради згідно з річним планом роботи та в рамках заходів щодо реалізації указу президента України №641/2015 «Про оголошення 2016 року Роком англійської мови в Україні»
1.2. Мета конкурсу – виявлення та підтримка талановитих педагогічних працівників; удосконалення педагогічної майстерності молодих вчителів англійської мови; стимулювання творчого та інтелектуального зростання педагогів; створення банку даних перспективних вчителів; популяризація успішних педагогів нового типу - творчих та креативних; створення умов щодо їх подальшого професійного росту; підвищення престижності професії вчителя.
1.3. Тема конкурсу :
«Креативні кроки до успіху вчителів англійської мови 2016»
«Формула успіху молодого вчителя англійської мови 2016»
«Сузір’я молодих і креативних вчителів англійської мови 2016»
«Молоде сузір’я 2016»
« Пані Вчителько – 2016»
В рамках даної теми молодим вчителям англійської мови пропонується поділитися своїм баченням шляхів успішної професіоналізації молодих працівників освіти, про те, що вони вважають педагогічним успіхом і що для них є головним в оцінці власної професійної діяльності.
1.4. Завдання конкурсу:
- реалізація творчих педагогічних пошуків молодих учителів та удосконалення їх фахового рівня;
- створення інноваційного простору, об'єднуючого заклади освіти, які працюють з обдарованими та талановитими молодими вчителями;
- стимулювання зацікавленості молодих вчителів до підвищення свого інтелектуального рівня;
- створення умов для самореалізації особистості та формування організаторських навичок, лідерських якостей, відповідальності за результат своєї праці;
- формування позитивного іміджу та підвищення престижності професії вчителя, його провідної ролі в освіті та культурі.
- стимулювання творчої ініціативи;
- вироблення умінь презентувати власний педагогічний досвід;
- підвищення професіоналізму молодих вчителів англійської мови.
Конкурс допомагає педагогам отримати визнання у професійних колах, відчувати свою успішність, а успішний педагог, як правило, досягає добрих результатів і у роботі з вихованцями.
Творчий конкурс – це не тільки серйозне креативне випробування для кращих молодих вчителів англійської мови. Його проведення сприяє ефективному втіленню в практику гурткової роботи цікавих методів і підходів . Творчість конкурсантів стимулює педагогічний пошук колег, підвищує значимість професії педагога у суспільстві.
ІІ. Організація та умови проведення конкурсу
2.1. Строки проведення конкурсу, присудження номінацій визначаються конкурсною комісією.
2.2. Конкурсна комісія:
- проводить організаційну роботу щодо проведення конкурсу;
- проводить конкурсний відбір;
- надає інформацію про результати конкурсу.
2.3. Учасники конкурсу
До участі в конкурсі запрошуються всі бажаючі молоді вчителі англійської мови середніх навчальних закладів будь-яких кваліфікаційних категорій зі стажем педагогічної діяльності до 10 років.
Учасники беруть участь у Конкурсі на добровільних засадах.
2.4. Організація та проведення конкурсу.
Конкурс проводиться з травня по жовтень 2016 року.
Конкурсні матеріали та заявки на участь надаються до конкурсної комісії до травня.
Конкурс проводиться в два етапи:
перший етап (заочний у навчальному закладі) - травень;
другий етап ( очний, за участю переможців першого етапу ) – жовтень.
2.5. Матеріали, які надаються на конкурс:
* анкета учасника (додаток),
* відгук наставника або керівника шкільного предметного методичного об’єднання, в якому відображається рівень професійної підготовки вчителя, динаміка його просування в оволодінні педагогічною майстерністю, участь у житті педагогічного колективу;
- самопрезентація «Формула успіху молодого вчителя англійської мови», в якій конкурсант повинен розповісти про власне бачення шляхів успішної професіоналізації молодих працівників освіти, про способи подолання неминучих у всякій новій роботі проблем, про те, що він вважає педагогічним успіхом і що для нього є головним в оцінюванні власної професійної діяльності. Регламент – до 5 хвилин.
- або представлення проекту “Моя педагогічна ініціатива” – до 5 хвилин.
3.1. Конкурсна програма складається з таких конкурсів:
- представлення конкурсантів (анкета учасника (додаток 1));
- «Візитна картка» (фотопрезентація)
- бліц-інтерв’ю
- усна самопрезентація «Формула успіху молодого вчителя англійської мови» ( 5 хвилин) або представлення проекту “Моя педагогічна ініціатива” – до 5 хв.
- конкурс ораторського мистецтва
- групове завдання «Командний ігрок»;
- «Світ моїх захоплень» -калейдоскоп творчих ідей (демонстрація творчих номерів)
3.3. У ході конкурсу на всіх його етапах конкурсна комісія розглядає представлену документацію, аналізує презентації учасника конкурсу.
ІV. Підведення підсумків конкурсу
4.1. Діяльність конкурсної комісії.
Конкурсна комісія на всіх етапах конкурсу оцінює діяльність учасника за такими показниками:
- професійні знання свого предмету,
- використання сучасних освітніх технологій, у тому числі ІКТ,
- ерудиція, коло інтересів,
- здібність управляти собою,
- організаційні та комунікативні якості,
- створення умов для розвитку ініціативи, інтересу та творчості.
Рекомендовані номінації конкурсу:
- «Шукаємо таланти і знаходимо».
- «Зірки серед нас. Генії серед нас».
- «Стислість – сестра таланту».
- «Коли душа співає...»
- «Через терни до зірок».
- «Перша сходинка».
1. номінація «Талант»;
2. номінація «Елегантність»;
3. номінація «Романтичність»;
4. номінація «Гармонійність»;
5. номінація «Вишуканість»;
6. номінація «Артистичність»;
7. номінація «Чарівність»;
8. номінація «Грація»;
9. номінація «Неповторність»;
10.номінація «Фото».
11. титул «Пані Дружба»
12. Титул пані «Глядацьких симпатій»
13. Віце-пані конкурсу «Успішна пані вчителько»
4.3. За підсумками першого етапу визначаються лауреати конкурсу - учасники другого етапу; за підсумками другого етапу визначаються призери.
Учасники очного етапу та призери конкурсу визначаються за кількістю балів.
4.4. За поданням конкурсної комісії відділ освіти виконавчого комітету Бердянської міської ради приймає рішення про нагородження учасників конкурсу грамотами чи дипломами.
4.5. Церемонія нагородження проходить в урочистій обстановці.
4.6. Досвід учасників висвітлюється через засоби масової інформації та педагогічну пресу.