10:29 „Акмеологічні технології навчання як запорука формування успішної особистості” | |
26.03.2015 року у ЗОШ І-ІІІ ст. №1 відбулося засідання педагогічної ради з теми „Акмеологічні технології навчання як запорука формування успішної особистості” (підготувала заступник директора з НВР Третьякова М.М.). У ході педради вчителі з’ясували основні положення й переваги акмеологічних технологій навчання, познайомилися з технологією А. Бєлкіна «Створення ситуації успіху», з алгоритмом її реалізації, умовами й прийомами створення ситуацій успіху, запропонованими автором. Учителі школи: Гетало С.В., Тімченко О.І., Ангеловська О.В., Стекачова А.М., Якуніна О.М., Попова Н.А. презентували освітні технології, які в їх педагогічній діяльності є провідними (проектну, ігрову; диференційованого, розвивального, кооперованого навчання тощо). Педагоги довели, що саме названі технології володіють акме-потенціалом й забезпечують створення в навчально-виховному процесі ситуації успіху. Психолог школи Островська О.М. висвітлила психологічні аспекти й умови, що забезпечують ефективність створення ситуацій успіху на уроці. Учасники педради вивчили й апробували інноваційну технологію «Ментальних карт» Тоні Бьюзена, яка, до речі, теж є акмеологічною, і презентували за допомогою «карт мислення» своє творче бачення, отриманої інформації. Девізом заходу стали слова: «Ситуація успіху – доволі тонкий педагогічний інструмент. Ним мусить володіти кожен учитель, адже він – майстер, який бере участь у творенні найголовнішого – Людини. Тільки успішний учитель може виховати успішного учня». Заступник директора з НВР Третьякова М.М.
| |
|