10:11 Акмеологічний практикум | |
Педагоги навчального закладу в ході семінару-практикуму, який відбувся за інтерактивною технологією «Трьох капелюхів», актуалізували й систематизували знання з проблемної теми «Оптимізація освітньо-виховного процесу школи через формування акмеологічного середовища», обговорили ефективні шляхи створення ситуації успіху в освітньому процесі, які допоможуть кожному його учаснику як учню, так і вчителю стати успішними й досягти вершин у житті. Учителі визначили найбільш ефективні прийоми створення ситуації успіху для кожного етапу компетентнісно орієнтованого уроку, аргументували власну точку зору, підтвердивши її прикладами з досвіду роботи. Педагоги довели, що в ЗОШ І-ІІІ ст. створюються сприятливі умови для розвитку й самовдосконалення суб’єктів навчального процесу, учасники якого прагнуть до успіху, творчості, високих результатів у навчальній та педагогічній діяльності. Наприкінці заходу учасникам практикуму була презентована розроблена членами творчої групи Методична пам’ятка «Використання прийомів створення ситуації успіху на різних етапах уроку», яка стане помічником і порадником для вчителів у їхній педагогічній діяльності. Гаслом акмелогічного практикуму стали слова: «Тільки успішний учитель зможе виховати успішного учня. Тому навчіться бути успішними, незважаючи ні на які проблеми, навчіться самі та навчіть дітей».
| |
|