Традиційно новий навчальний рік у Бердянському ЗЗСО №1 починається тематичним тижнем «Дружна команда – запорука успіху». Щоб налагодити взаємовідносини в класі після довготривалих літніх канікул і дистанційного навчання, сформувати навички співпраці та згуртувати учнівські колективи протягом Тижня педагоги активно проводять ігрові програми й тренінгові вправи на командоутворення.
Учні 1-Б класу під час ранкового кола утворили "Килимок дружби", який учив дітлахів спілкуватися, вирішувати проблеми й знаходити порозуміння.
У 2-Б класі школярі з задоволенням виконували вправу ''У цьому класі друзі всі: я, ти, він, вони!». Малюки в колі обнімали сусіда справа та гладили по голові того, хто зліва.
Під час квесту «Мандруємо Україною» команди 3-А класу створювали карту України.
Школярі 3-Б класу в колі вчилися робити компліменти один одному.
У 3-В класі діти з зав'язаними очима малювали за допомогою підказок своїх товаришів.
Учні 4-А класу вчилися не тільки співпрацювати в команді, а й домовлятися з учасниками інших груп для виконання спільної задачі.
Взаємодіючи в групах, діти 4-Б класу поєднували історичні пам’ятки нашої Батьківщини з містами, де вони розташовані.
Подорож до Асканії-Нова ще більше згуртувала колектив 4-В класу.
У ході гри «Чарівники» учні 5-А класу намагалися вирішувати проблемні ситуації з шкільного життя.
Покращити відносини в колективі учням 5-Б класу допоміг «Капелюх». Особисті труднощі, записані на папері, з легкістю були вирішені в колі друзів.
Учні 6-А класу в командах вирішували головоломки.
У 6-Б класі підлітки вчилися розпізнавати емоції однокласників і за допомогою інтерв’ю позитивно представляти свого товариша.
Щоб відчути себе часткою єдиного механізму в 6-В класі одночасно виконували рухи.
За допомогою вправи "Поводир" діти 7-А класу вчилися довіряти один одному.
У 7-В класі з «глини» ліпили скульптури й спілкувалися за допомогою «живого шрифту».
Учні 7-Г за особливими прикметами розпізнавали своїх однокласників.
Вправа «Правда/неправда» допомогла школярам 8-Б класу більше дізнатися один про одного й знайти спільні інтереси.
У 8-В класі, виконуючи синхронні дії за командою ведучого, діти вчилися відчувати один одного й розуміти без слів.
Групи за різними критеріями створювали учні 9-А класу під час гри «Молекули».
9-Б клас насолоджувався спілкуванням з однокласниками на лоні природи.
Імпровізовані «острів і місток» учили підлітків 9-В класу домовлятися та допомагати один одному.
«Чарівне коло» допомогло школярам 10-А класу позбутися непорозумінь і налагодити комунікацію в новоствореному колективі.
Завдяки налагодженим сумісним діям і вмінню розподіляти ролі в 10-Б класі без слів будували геометричні фігури.
Майбутні випускники, 11-А клас, із задоволенням пригадали дитячу гру «Струмочок».
Упевнені, що ці нескладні, але дуже важливі кроки допоможуть учням відчути себе в шкільному колективі комфортно й безпечно, налагодити взаємодію й створити дружну команду.