☎ (06153) 7-25-21
☛ вул. Італійська, 83, м. Бердянськ, 71100
Календар
«  Лютий 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728

14:23

Педрада

 26.02.2015р. у ЗОШ № 1 відбулося засідання педагогічної ради з теми «Шкільна політика оцінювання та моніторинг якості освіти як умова підвищення навчальних досягнень учнів».

Вчителі актуалізували знання щодо сучасних освітніх технологій, методик моніторингу, системи контролю й оцінювання навчальних досягнень учнів. Під час роботи в групах повторили основні функції оцінювання, розробили правила оцінювання навчальних досягнень учнів, які б сприяли створенню ситуації успіху. Практичний психолог виступила з теми «Психологія педагогічної оцінки», надала рекомендації. Педагоги поділилися досвідом роботи щодо використання оптимальних технологій оцінювання на уроках (в початковій школі, на уроках історії, образотворчого мистецтва). Дійшли висновку, що питання оцінювання знань – найскладніша педагогічна проблема. Тим більше, що оцінка – результат не тільки роботи учня. У ній поєднано характер і стиль роботи вчителя, його ставлення до учня, педагогічний настрій.

Звичайно, обговорити всі проблеми, які виникають під час педагогічного оцінювання, реально неможливо. Але, викладені вчителями думки допоможуть їм зробити крок від негативу до осмислення, за яким прийде прагнення внести зміни в свою роботу, підвищити мотивацію учнів до навчання.


 
Переглядів: 804 | Додав: Laz | Рейтинг: 0.0/0