07:56 Засідання педагогічної ради | |
20 лютого 2017 року відбулося засідання педагогічної ради з теми „Акмеологічне проектування творчої педагогічної діяльності вчителя – запорука особистісного руху до еталона АКМЕ”. Заступник директора з НВР Третьякова М.М. ознайомила педагогів з поняттям «акмеологічного проектування педагогічної діяльності», комплексною методологією цього процесу, принципами його здійснення. Психолог школи Островська О.М. окреслила психолого-педагогічні умови акмеологічного проектування професійної діяльності, що забезпечують сходження професійної компетентності вчителів до більш високих щаблів. А член шкільної творчої групи «Формула успіху», учитель початкових класів Якуніна О.М. поділилася досвідом роботи зі здійснення самоосвітньої діяльності як важливої складової акмеологічного проектування педагогічної діяльності. Також у ході педради педагоги з’ясували, що одним із результатів акмеологічного проектування професійної діяльності є атестація вчителя, бо вона стимулює педагогічну діяльність до підвищення професійної компетентності. У другій частині засідання присутні заслухали творчі звіти вчителів, що атестуються в поточному році.Педагоги в черговий раз довели, що вчителі – це працьовиті, творчі, енергійні, непосидючі люди; терплячі, вимогливі, щирі. І працюють вони не в смутку й з примусу, а з любов’ю та радістю. | |
|